יום שבת, 15 בינואר 2011

חודש עמוס


זה היה חודש עתיר פעילות
בחודש-חודש וחצי יערה הספיקה להתחיל לזחול גחון (לאחור), להתנדנד על 6, לזחול על 6 לכל הכיוונים, להתיישב על חצי טוסיק, להצמיח 2 שיניים ולחלות פעמיים (או פעם אחת מעצבנת במיוחד), וגם אנחנו נדבקנו.

במקביל השינה שלה עברה מהפכים מ"כמעט-נרדמת-לבד-במיטה-שלה" ו-2-3 התעוררויות בלילה, עברנו ללילות לבנים של מינימום 5 התעוררויות (כנראה בגלל ההכנה לשיניים), כשהשיא הוא שינה במיטת ההורים - במחלה עצמה. יערה גם עברה סוף סוף לחדר משלה, מה שדווקא עזר לכל הצדדים לישון טוב יותר.

עוד אירועים בתקופה זו - הדר של נגה אושפזה לכמה ימים באסף הרופא, כנראה בגלל ברונכוליטיס, כולל חיבור לחמצן ועוד דברים "כיפיים". לא נעים בכלל.

היו לנו גם 3 שבועות בלי אוטו. כשגרים במושב מנותק ועובדים רחוק זו מאוד בעייה.

טיפלנו גם, סוף סוף, בנושא התביעה מול בעל הבית הקודם. עלה כסף אבל היה שווה כל גרוש.

פגשתי חברה שגרה בחו"ל (הי גלי) והיה מאוד נחמד וקצר מדי.

והיה גם יומולדת 42, לא משו בכלל...

לא שלא היו גם דברים טובים (שיניים, זחילה, גלי) אבל זה היה חודש לא נחמד ברובו, מסובך וקשה.
עכשיו אני רוצה שקט. רוצה שעמום. תביאו לי "שום דבר חדש", ו"שגרה", ו"צפוי" ו"מונוטוני".
אבל אני מתחילה לחשוד שאין כזה דבר בהורות...

צילום: גלי, קפה קפה, גדרה




2 תגובות:

חמוטל לורנס אמר/ה...

היה לך יומולדת ולא נפגשנו! אבוי

נעמה אמר/ה...

והתמונה בסוף היא סיומת מתוקה. כמה שהיא מקסימה (-:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות