יום שישי, 17 בפברואר 2012

נעליים קונים מהר

יצאתי בחיפזון מהבית עם נעליים די ישנות, ששכבו מיותמות בארון לא מעט זמן. בגלל שהמטרה היתה הפתיחה של תערוכת "אמנות סודית" שעשינו לה את הקטלוג, השילוט ועוד התלבשתי די יפה, ואפילו התאפרתי. בעודי ממתינה לרכבת לתל אביב שמתי לב שהסולייה של הנעליים מתפרקת. בהתחלה עוד הייתי אופטימית והאמנתי שהן יצליחו לשרוד את התערוכה, אבל שביל הפירורים שהשארתי אחרי לא הותיר מקום לספק - הנעליים שווקות חיים - כאן ועכשיו.

עמדו בפני 2 אופציות - לשחק אותה סינדרלה בפתיחת התערוכה או לקנות נעליים. החלטתי להתייחס לאירוע כמו שהוא - היקום רומז לי לקנות נעליים, מי אני שאסרב?
ירדתי בעזריאלי, עשיתי סקר קטן ותוך חצי שעה התהדרתי בנעליים יפות אך פרקטיות במבצע מ"גזית". 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות