יום חמישי, 25 בפברואר 2010

הגיגים

תופעות הריון
בתחילת ההריון היה לי איזה כאב ראש קטן. אמרתי לאילן והוא אמר "בטח זה בגלל ההריון" ואני בתמימותי אמרתי "לא, נראה לי". ואז אילן אמר משהו חכם: "לא נראה לי שיש תופעה שאפשר להגיד שלא נגרמת מההריון - חוץ מאולי במקרה שאת מתעוררת באמצע הלילה וחסרה לך רגל".

זהירות - אנטומיה
באחד האמשים הייתי מסוקרנת ורציתי לבדוק באיזה איברים פנימיים מעניינים היא יכולה לבעוט לי, אז עשיתי חיפוש באינטרנט אחר אנטומיה של אשה בהריון. אחר חיפוש לא קצר מצאתי תמונה שמבהירה היטב איזה אברים רגישים יש ליד הרחם, אבל בעיקר מה קורה לגוף האישה במשך ההריון.
מצד אחד - זה מדהים מה גוף האדם יכול לעשות כשהוא ממש רוצה. מצד שני - אם יש כל כך הרבה מקום "ספייר" אז למה זה לא מאורגן בצורה טובה יותר מראש?
מצד שלישי - עכשיו ברור (יותר) למה נשים בהריון רצות לעשות פיפי כל הזמן, ולמה אחרי ארוחה קשה להן לנשום.


כדורי תאמס
אחרי חודשים של צרבות נוראיות החלטתי סוף סוף לקנות כדורי תאמס (בעקרון אני נגד - כי זה בד"כ לא עוזר וin the long run אפילו מזיק, לדעתי...). דווקא הפעם מאוד עזר - מאז שקניתי הבקבוק אמנם סגור, אבל צרבות אין...

** עדכון **
מאז הצרבות חזרו ואני והתאמס חברים טובים.


2 תגובות:

חמוטל לורנס אמר/ה...

לזאת בתמונה באמת חסרה רגל

Ayelet אמר/ה...

וואלה צודקת
:-)

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות