יום שישי, 26 בפברואר 2010

תופעות הריון

עכשיו כשאני בסוף חודש שישי (ייאי!) אני רוצה לבחון האם יש לי את תופעות ההריון הכ"כ מדוברות. אני אחזור בכל חודש לבדוק אם השתנה משהו...
  • תיאבון - קצת יותר מבד"כ. כמעט בכל יום אני אוכלת ארוחת בוקר + second breakfast (למדתי מההוביטים).
  • בצקות - הקרסוליים טיפה התנפחו. לא הייתי בטוחה שזו בצקת אבל טביעת אצבע נשארה כמה דקות (!!) אז דפנטלי כן. נראה מה מחכה לי בהמשך...
  • בחילות/צרבות - כן, אולי. צרבת קשה שלפעמים מקיאים בגללה זה צרבת או בחילה? בעיקר בשליש הראשון.
  • טמטמת הריון - לא. בכל אופן לא עד כמה שאני יודעת....
  • רגשנות יתר - אהמ.. הייתי בוכה מפרסומות עוד קודם אז קשה לדעת.
  • mood swings - אני חושבת שלא יותר מקודם, אבל כאמור יש עוד 3 חודשים...
  • חוש ריח מפותח - אהמ.. אף סתום רוב הזמן אז לא.
  • חוש טעם שונה - לא
  • סלידה מדברים ספציפיים - ריח וטעם של עוף איכסה בשליש הראשון.
  • cravings - אהמ... קשה לדעת. בשליש הראשון כל הזמן רציתי תפוח אדמה. לא מאוד אקזוטי... כל הזמן בא לי עוגות (ובגלל זה אני גם אופה הרבה יותר) אבל אני חושבת שאני רק משתמשת בהריון בתור תירוץ.
  • עייפות - בהחלט, במיוחד בשליש הראשון. פעם הייתי הולכת לישון ב12, 1 או אפילו 2. עכשיו אני במיטה בערך ב 9.
  • רגישות בחניכיים - לצערי בהחלט.

2 תגובות:

W אמר/ה...

W

איחור באבחון אמר/ה...

משעשע מאוד. אחותי בהריון והיא בהחלט מרגישה את הטמטמת הזו כפי שציינת. בין אם זה בדברים הקטנים, כמו להעביר להילוך אחורי באמצע רמזור, ובין אם זה בדברים גדולים יותר כמו לזכור איזה יום היום. משעשע.

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות