יום שישי, 26 במרץ 2010

מה הכי מפריע לי בהריון?

היות ואני רק בסוף שביעי יותר נכון "מה הכי מפריע לי בהריון, עד עכשיו", אבל בואו לא נהיה קטנוניים....
  • קור - אני שונאת מיטה קרה. אני רגילה לישון בחודשי החורף עם סדין חשמלי, ועכשיו אסור...
  • להתכופף - יותר נכון חוסר היכולת לעשות זאת
  • אוכל - יש המון דברים שלאשה בהריון אסור ו/ או מומלץ לא לאכול: ביצה לא מבושלת (כולל במוס של עוגות), נקניק, בשר נא, חומוס ועוד. אף פעם לא היה לי חשק לסושי כמו עכשיו...
  • צרבות - היו לי צרבות גם לפני ההריון אבל מה שיש עכשיו זה בכלל לא אותו דבר. ואם קודם הייתה לי שליטה חלקית על הצרבת בכך שהייתי אוכלת "נכון" עכשיו זה בכלל לא משפיע מה אני אוכלת. או אפילו אם... ובכלל - אני לא בטוחה אם מה שיש לי זה צרבת, בחילה, או מה (אני אחסוך מכם את התיאור המדויק). אם אני כבר סובלת ממשהו אני רוצה לפחות לדעת על מה להתלונן, לא?
  • הבצקות. הן לא חמורות אבל הייתי יכולה לחיות בלעדיהן...
  • זה שחייבים לשתות הרבה, ועדיף מים. אני מאלו שלא יודעים לשתות, ושונאים מים.
ומה חשבתי שיפריע ובינתים לא מפריע?
היות ואני אסמטית עם בעיות גב פחדתי מאוד מהחמרה של שתי בעיות אלו בהריון. בינתיים הסטאטוס קוו נשאר.

מה נחמד?
  • שקמים לי ברכבת, ואני לא צריכה לקום לזקנה נוטטת בעצמי.
  • התנועות.
  • שנותנים לי אנשים זרים מנה גדולה יותר של אוכל ואומרים תוך כדי הצבעה על הבטן "זה לא בשבילך, זה בשבילה".
וממה אני עוד מפחדת?
נשארו לי עוד את החודשיים הכי קשים. אני בעיקר מפחדת מהזמן שבו הבטן תהיה כ"כ למעלה שתפריע לי לנשום.
והלידה כמובן.

** עדכון
הקוצר נשימה התחיל. או ההרעה באסטמה, עוד לא החלטתי. אפשר בשקט לשלוף אותו מהרשימה של "ממה אני מפחדת" או "מה חשבתי שיפריע" והישר לראש הרשימה של "מה מפריע לי".
** עדכון2
לשמחתי זה נמשך רק יומיים שלושה. בינתים..



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות