יום שלישי, 9 במרץ 2010

דגני בוקר wellness

ובחזוני אני מפרסמת בבלוג רשומות על צרכנות, ופונות אלי הרבה חברות ושולחות מלא מוצרים רק כדי שאנסה ואכתוב עליהם, ובעוד שנה שנתיים קונים ממני את הבלוג בהרבה כסף...

אבל בינתים אני סתם כותבת על דברים שמצאו חן בעיני - ואפצח בדגני בוקר.
אני לא מאלו שמתחילים את הבוקר עם דגנים באופן קבוע, רק לעיתים רחוקות, אבל לא יכולתי להתעלם מהגרפיקה המדהימה - הנקיה והמגרה במודעות של סדרת דגני wellness של Life. כאשר עברתי לידם בסופרפארם החלטתי לנסות - ביחוד כשהמחיר לקופסא הוא כרגע רק 13 ש"ח...
ניסיתי קודם את התותים, שהיה נחמד מאוד, ואחר כך את השוקולד - אבל בעיקר אני ממליצה על השילוב של השניים - דמיינו פתיתי שוקולד מריר עדינים, וחתיכות תותים (ופירות אדומים אחרים) צפים בדגני בוקר מלאים ומפזרים (הפירות) ניחוחות אביב. כמה קלוריות לא בדקתי - אבל משביע זה כן. יאמי!

** עדכון - מחיר ההיכרות של קופסת דגני בוקר נגמר, ועכשיו קופסה כזו נמכרת במחיר של כ 23 ש"ח לקופסה. עדין טעים...


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות