יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

נשירת שיער לאחר לידה - הסיבה האמיתית


מותק זה נכון שמבחינה אבולוציונית זה מאוד חכם מצידך למשוך לי בשערות אבל האנושות התקדמה מאז, אמא כבר לא מטפסת על עצים, והיא מחזיקה אותך חזק אז אין סיכוי שתפלי. וזה גם לא יעשה רעש נחמד חוץ מה"איה איה" שלי, לא משנה באיזה כח ולאיזה כיוון תמשכי. ואמא מאוד אוהבת את צווחות הגיל שלך תוך כדי, אבל את יכולה להתבטא לא לתוך האוזן שלי? אז מה דעתך מאמי לפתוח את היד ולהפסיק לעשות לאמא "פתיחת תלתלים"? אולי לפחות תעזבי את צד ימין בתור התחלה? לא הא? טוב, ממחר - קוקו.

זה ארנב במכנסיים שלך און שאת סתם שמחה לראות אותי?
(תמונה לא קשורה, אז מה?)



5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מזכיר לי, היינו בחג אצל מיה והיה אצלה משהו מוזר. בהתחלה חשבתי שהיא סתם הסתפרה, אבל כששאלתי אותה היא אמרה לי "כן, אבל לא רק. אני גם עם פזור!".
היא סיפרה שהיא "עלתה על קוקו" כשמתן היה תינוק, ומשומה היא נשארה איתו עד היום (13 שנה אחרי). ושרק עכשיו היא הרגישה חופשיה מספיק לשחרר.....

אני עדיין "על קוקו" או לפחות קשת.

הדס

Ayelet אמר/ה...

OMG!
13 שנה?
וקשת לא עוזר... היא מתחכמת מדי זאתי. אני שוקלת להסתפר ממש ממש קצר - פתאום בא לי!

חמוטל לורנס אמר/ה...

קצר זה הכי, אחי. בכל מקרה חם מידי בשביל שיער צעיף על הכתפיים, אז יאללה קוקו או קליפס וכו'.
עם שני הראשונים הייתי על קצוץ, ועם הנוכחית עם ארוך. אבל דווקא היא לא נתפסה יותר מידי על השיער. היא בעניין של גאג'טים יותר.

Ayelet אמר/ה...

הסתפרתי!
:-)

איחור באבחון גידול תביעה אמר/ה...

כן, תופעת הנשירה אחרי ההריון היא בהחלט ידועה - ולשמצה. אח, להיות גבר זה תענוג. אשתי עברה כל כך הרבה ייסורים וכאב, גופה השתנה ללא היכר, ואילו אני ישבתי בצד וצפיתי בטלוויזיה. אבל אל תרחמו עליי, כף ידי סובלת מנקע חוזר מאז שהיא תפסה אותה בזמן הלידה עצמה.

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות