יום חמישי, 14 באוקטובר 2010

כיפאק ליום חמישי - וידאו, דאבל ערפדים ופינקסונצ'יק


אז מה שיום חמישי תיכף נגמר, עדין מגיע לו כיפאק.

דירה בתל אביב והפקת וידאו
אתם חייבים לסלוח לי, אני לא מחוברת לפייסבוק, אז אם יש אייטם בכיפאק שהוא so 3 months ago זו הסיבה. את הסרטון הבא, למשל, הראה לי גיל בפייסבוק שלו.


הסרטון חמוד ומצחיק (עם התל אביבים הסליחה) אבל הוא מעניין גם מסיבה אחרת - הוא עשוי בפלטפורמת אינטרנט שנקראית xtranormal שמאפשרת לכל אחד לעשות סרטון וידאו. נכון האפשרויות מוגבלות, נכון צריך ללמוד טיפה מה הולך שם אבל ת'אכלס תוכלו בעזרתה לעשות - סרטון וידאו מקורי, לביים בדיחה או תסריט שלכם, ואפילו לעשות מצגת עסקית רצינית לגמרי - מהר ובחינם. זה כל כך הולך להיות הדבר הבא.

________________________________________


באפי - למכורים בלבד
באפי עוד לא מתה. טוב היא מתה פעמיים (שלוש אם מחשיבים את "המשאלה") אבל אני מתכוונת לסדרה עצמה. העונה ה-8 של באפי, שממשיכה מאיפה שעונה 7 הפסיקה, החלה לצאת בפורמט קומיקס לפי תסריט של ג'וס לפני הרבה זמן. ניסיתי לקרוא אותו, בחיי, אבל שג'וס יסלח לי, קומיקס הוא לא יודע לכתוב.
כנראה שלא הייתי היחידה שלא הסתדרה עם הקומיקס, כי חברת הקומיקס Dark Horse הוציאו גרסת קומיקסאנימציה מיוחדת שגזורה ישירות מהקומיקס. את התוצאה המוזרה מאוד טרם הספיקותי לראות אבל נראה שיש לבת הכלאיים הזו פוטנציאל. לפי מה שהבנתי את התוצאה אפשר לקנות דרך Itunes, אבל לטעימה - פרק ראשון ממנה ניתן לראות פה.


________________________________________


הפרוייקט הבא של ברטון
החברה שהביאו לנו את הספר "אהבה, דעה קדומה וזומבים" הוציאו לא מזמן את "אברהם לינקולן, צייד ערפדים". טים ברטון כנראה מאוד התלהב מהעניין כי הוא מפיק בימים אלו את הגרסה לקולנוע. האם זה אומר שג'וני דפ יהיה אייב? יאמי!!


________________________________________


משחק קלפים
במסגרת הפרוייקטים הכייפים והמדהימים שכנראה לא אזיז את עצמי לעשות אותם ever רשמתי לי את הספרון המשגע הבא, בבלוג "מיקסים".




זהו להיום. ותודה ליערה שהלכה לישון היום בפעם הראשונה ב21:00 ולא אחרי 23:00!! אכן כיפאק!!


5 תגובות:

נעמה אמר/ה...

כיפאק!

ולמה התבוסתנות הזאת?! בוודאי שתעשי פרוייקטים כייפים ומדהימים.

להלן תובנות בנושא שהפנמתי המשך הדרך ועזרו לי להשתחרר ממה שעצר אותי מליצור במשך שנים:

1) תצרי קודם כל לעצמך.
כשאת יוצרת אל תחשבי על מה יהיו התגובות של אנשים אחרים, אל תחשבי על תגובות של חברות, או משפחה או של מגיבים בבלוג. קודם כל תיצרי לעצמך, ככה יותר נהנים בדרך. אם את מרוצה מהתוצאה אז יופי, תחלקי עם העולם. אם זה יוצא צ'וקו אז מצויין, כי למדת מהתהליך. והעיקר שהתחלת. עם הטעימה בא התיאבון.

2) זה לא צריך להיות מושלם.
זה לא חייב להיות "הפרוייקט". אל תתייחסי לפרוייקט כאילו הוא עומד להיות האחרון שתעשי בחייך. תתייחסי אליו מראש כאל אחד מתוך המון שיהיו בעתיד, זה מאד יעזור לך להשתחרר ולהתנסות.

3) זה לא חייב לגזול הרבה זמן.
מותר ואפשר לעשות פרוייקטים בהמשכים. פשוט לשים בצד ולהמשיך בערב הבא. במיוחד פרוייקטים קטנים שאפשר פשוט לגרוף לתוך קופסה או שקית.

4) זה לא חייב להיות שימושי.
זה לא חייב להיות בשביל מטרה מיוחדת. אם כי זה יכול לעזור ולשמש לתירוץ להתחיל. למשל, התמונה של יערה על המקרר לא זקוקה למסגרת? השלט על הדלת לא זקוק לריענון עם כמה פרחים ופרפר דבוקים עליו?

5) התובנה הכי מזעזעת. תתכוני. מוכנה? אף אחד אחר לא שומע אותנו? יופי. מותר להתחיל פרוייקטים חדשים גם אם לא סיימת את הישנים. גיליתי שלפעמים מה שתקע אותי היה שלא סיימתי פרוייקט כי הוא לא יצא מוצלח או כי השתעממתי ממנו. ובגללו לא התחלתי משהו אחר, כי חינכו אותנו שמה שהתחלנו צריך לסיים. ואז התוצאה היתה בעצם שבמשך הרבה זמן לא עשיתי כלום, רק בגלל איזה פרוייקט דבילי שכנראה לעולם לא אסיים. אז מה אם השקעתי בו כבר הרבה זמן או אפילו כסף.
אחרי שהשתחררתי מהאשמה המיותרת הזאת, נוצרה לי ערמה של פרוייקטים שעדיין לא סיימתי (כמה מהם כנראה גם לא אסיים לעולם). אבל לעומת זאת נוצרה ערמה נאה יותר של פרוייקטים שכן סיימתי ונהנתי מאד להכין.

6) זה לא חייב להיות יקר.
תמחזרי. תסתכלי סביבך בבית ותראי במה את יכולה להשתמש. במיוחד לפרוייקטים מנייר. אחרי שמתרגלים להסתכל ולראות את הפוטנציאל בדברים מגלים דברים מדהימים. קטלוגים, מגזינים, עטיפות של מתנות שאפשר לגזור מהם את הציורים של הדובים או הפרחים...

זה לא תגובה זה. זה פוסט.

אנונימי אמר/ה...

אייב לינקולן צייד ערפדים, הזוי לגמרי.
אני לא בטוחה אפילו שאני אוהבת את הקונספט אפילו עם ג'וני דפ וטים ברטון...

האלבום מקסים! אני חושבת לעשות כזה עם תמונות של אור לסבתות.

הדס

Ayelet אמר/ה...

נעמה - וואו, אכן פוסט!
בנגוד לזמן לפני ההריון שלא היתה לי מוטיבציה, ולהריון בו לא היה לי כח, הבעיה שלי כרגע היא בעיקר זמן פנוי. יש לי לטפל בילדה בבוקר, לנסוע לעבודה (בין 50 דק' לשעה וחצי לכל כיוון), לנסות להתרכז בעבודה, לנסוע הביתה מאוחר מדי ו- הפתעה, לטפל בילדה, שהולכת לישון בערך ב23:00 (אלא אם המגמה של 21:00 תמשך, הלואי הלוואי). בזמן שנשאר לי אני צריכה לדחוף מדיח, נקיונות, אוכל, לישון וזוטות נוספות...
בסופ"ש יש תמיד סידורים, התחייבויות חברתיות וכל מה שלא הספקנו כל השבוע, כולל השלמות לעבודה. תוסיפי לזה שהיא "ילדת ידיים"...
אם זה נשמע כמו "אוי אוי אוי" זה בגלל שזה אכן התבכינות.
havig said that
דווקא בחרתי כבר פרוייק תפירה קטן וכן שימושי, שאני בשאיפה יכולה לעשות גם ברכבת. הצד השלילי הוא שלא תפרתי כלום מכיתה ח', ואין לי מכונת תפירה. הצד החיובי שמממש בא לי, שאפשר לתפור ידנית ושהקליינטית לא תוכל להתלונן אם זה לא יצא טוב. לא בא לי למחזר ספציפית לפרוייקט הזה, כי אני נורא רוצה שיצא חמוד ואין לי בדים מתאימים אז בכל זאת אני צריכה מתישהוא לקפוץ לקנות בד ואיזה נייר פרגמנט.
אני אקח לתשומת ליבי את התובנות שלך (חוץ מהמיחזור לפחות לכרגע) ותודה!

חמוטל לורנס אמר/ה...

כתבתי משהו עויין, על איך כולם יצירתיים ומתלהבים ואפילו מוצאים זמן, ורק אני לא, ומחקתי.
אבל סתם שתדעו.

Naama אמר/ה...

איילת: כיפאק!

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות