יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

כיפאק ליום חמישי - איפור מרושע, כדורי צמר, אפקטים ואוכל


הליפסטיק של קרואלה (מוקדש באהבה להדס)
תמיד רצית להראות כמו קרואלה דה-וויל? חשקה נפשך במסקרה של האמא של שלגייה? עכשיו אפשר!
חברת האיפור Mac ודיסני חברו יחד והוציאו קולקציית איפור בהשראת "המרשעים של דיסני". את התוצאה אפשר לראות ולהשיג אפילו בארץ. כל הכבוד על המעוף!

________________________________________

כדורי צמר
לא מספיק שיש אנשים שתופרים או סורגים דברים מהממים, יש אנשים שהלכו צעד אחד אחורה וגם בשלב חומר הגלם מצאו איך להיות יצירתיים. בבלוג הבא יש מישהי שצובעת להנאתה כדור צמר בעזרת צבעי מאכל, ומלמדת איך לצבוע כדור צמר בשיטות שונות - יצירת כתמי צבע בכדרה, או צבע משתנה לאורך החוט ע"י כסא - קשה להבין אפילו מה ההבדל בשיטות מבלי להציץ. בבלוג יש דוגמאות להרבה נסיונות צביעה שונים (כל תמונה היא קישור לסגנון צביעה).


________________________________________

פוטופוניה
הלינק הבא כבר לא חדש - תעצרו אותי אם אתם כבר מכירים - אפקטים חמודים ומהירים, חלקם עם אנימציה (שמשום מה בבלוג אי אפשר להציג אותם) - אם זה כדי לשים את הבייבי בספר ולשמח את הסבים, או לשים את המוצר על בילבורד ולשמח את הלקוח - בלחיצת כפתור ובחינם. נכון שחלקינו גרפיקאים, אבל למה לעבוד קשה כשלא צריך?


________________________________________

אוכל!
ונקנח בבלוג בישול - בלוג לא מתייפייף ובגובה העיניים עם המון מתכונים, רובם לא מסובכים.


שיהיה לכם חמישי נחמד וסוף שבוע ארוך ורגוע בו כולם יאכלו מתי שהם צריכים וירדמו לבד לשעות ארוכות.


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תעשיות דה-וויל שמחה להודיע על שיתוף הפעולה החדש עם חברת דיסני שכולם יודעים שהם מרושעים, דבר שיוביל את מוצריה הותיקים לעשור חדש של עשייה.
ללקוחותינו הוותיקים אני שמחה להודיע שהמותג הוותיק והמוכר שלנו של נקודות דלמטים ועוד כהנה וכהנה מוצרים ותיקים ואהובים ימשיכו להופיע באריזות חדשות ומשודרגות על מדפי החנויות.

ובאותה ההזדמנות אני שמחה להודיע גם על אירוסי לדר' המרושעטרון היינס דופשרמירץ. כן כן, החל מהקיץ הקרוב יהיה שמי קרואלה דה-דופשנשמירץ (מרושעטרון).

קרואלה aka המכוכית המופלאה (בהופעת אורחטרון כמובן)

איפור אמר/ה...

דיסני, תמיד אפשר לסמוך עליהם שיבואו עם המצאה חדשה, והפעם זה איפור! אבל הרעיון ממש חכם, בטוח שיעניין עניין גם אצל הילדות וגם אצל המבוגרות יותר, לפחות מהתמונה זה נראה מושקע.

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות