יום רביעי, 14 באפריל 2010

רגעים מרגשים בטלויזיה

מורה לקופירייטינג אמר לכיתה שלי פעם שלהצחיק צרכנים פוטנציאלים זה קשה, אבל לרגש קשה הרבה יותר. מצד שני אם עשית עבודה טובה ואכן הצלחת לרגש אז "קנית" את הלקוח. הוא כמובן דיבר על פרסומות, אבל זה נכון גם לגבי סדרות טלוויזיה.
אז הנה רשימת הרגעים שרגשו אותי בסדרות - ספויילר להרבה סדרות

באפי:
באפי מתה פעם ראשונה
באפי מתה פעם שנייה
טארה מתה
אניה מתה (ג'וס - מה יהיה?)
באפי מקבלת בערב הפרום את פרס ה-class protector,
והמשפט של ג'יילס באותו פרק "I had no idea that children en masse could be gracious."
רוב פרק המחזמר
רוב הפרק the wish
ספייק שמגיע לבית של באפי בכוונה להרוג אותה ומוצא את עצמו מנחם אותה
ספייק באופן כללי...

קוואנטם ליפ
המשפט המסיים של הסדרה הרג אותי: Dr. Sam beckett never gets home. ככה עושים?
(למי שלא מכיר/זוכר דר' סם בקט קפץ לנקודות שונות בהיסטוריה ועזר לאנשים בצורה רגישה ואכפתית. כל מה שהוא רצה זה לחזור הביתה לאשתו).

מרפי בראון
מרפי שרה You make me feel like a natural woman לתינוק שלה

six feet under
סצנת הסיום המהממת עם השיר של sia. אף פעם לא בכיתי ככה בסדרה.


מן הסתם הרשימה תתעדכן בכל פעם שאזכר במשהו. אם יש לכם מה להוסיף - אשמח לשמוע..




0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות