יום שישי, 9 באפריל 2010

קאסל

סידרה חמודה של ABC בכיכובו של נת'ן פיליון (פיירפליי, באפי).
ריצ'ארד קאסל הוא סופר מצליח וחתיך (ברור) שמצטרף ליחידת משטרה על מנת לעשות תחקיר על סדרה חדשה שהוא כותב. כמובן את היחידה מובילה חוקרת צעירה ויפה, ש"לא סובלת את קאסל". השניים פותרים תעלומות, קאסל באופן מפתיע תורם לא מעט וגם אם לא תמיד העלילה מפתיעה היא תמיד שנונה וקופצנית. קאסל מוצא את המוזה שלו בדמות קיית בקט, החוקרת הצעירה ומבסס עליה את ניקי היט, גיבורת הספר החדש שלו. קיית כמובן מאוד לא מרוצה.
קאסל הוא כאמור דמות פיקטיבית, מה שלא הפריע לרשת ABC להוציא לאור את Heat Wave, הספר הראשון בסדרה של ניקי היט, במקביל ליציאת הספר בסדרה עצמה - בראשית העונה השנייה. כריכת הספר מופיעה בעיצוב זהה (אך מזעזע) כמו שהיא ניראת בסדרה, וחתום עליה, כמובן, ריצ'ארד קאסל, שלפי אמאזון הוא

the author of numerous bestsellers, including the critically acclaimed Derrick Storm series. His first novel, In a Hail of Bullets, published while he was still in college, received the Nom DePlume Society's prestigious Tom Straw Award for Mystery Literature. Castle currently lives in Manhattan with his daughter and mother, both of whom infuse his life with humor and inspiration.

כמובן ששאר הספרים שקאסל "כתב" לא קיימים, ובסדרה הוא אכן גר עם ביתו ואימו.

בשיתוף עם "קוסמופוליטן" יצאה גם, לכאורה, כתבת שער על ריצ'ארד קאסל, לכבוד יציאת הספר:

תמונה נוספת מ"פוטו-שוט" שנעשה לכתבה ב"קוסמו":



Heat Wave עצמו, אגב, קיים גם בפורמט אודיובוק, והוא חמוד ומשעשע, בייחוד אם מכירים את הרקע והדמויות הפועלות מ"קאסל".



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות