יום רביעי, 4 במאי 2011

פינת ההמלצה של יערה


אמא ואני רואות כמה סרטונים במחשב כל יום. יש כמה סרטונים שאני אוהבת במיוחד - אז שיסלחו לי אלו שעשו את המחקר החדש על הקשר בין הפרעות קשב לצפייה במסכים - אני כן מבינה מה קורה במסך, ואני כן לומדת, או לפחות נהנית!

קודם כל אני רוצה להמליץ על סרטון חמוד על חתלתול רשע בשם ספרטה.
אני מאוד אוהבת חתולים והסרטון הזה חמוד במיוחד, ואני אוהבת לרקוד עם הבחורצ'יק (אמא אומרת שהוא חתיך).




אמא משמיעה לי רק מוסיקה איכותית, והנה ההוכחה: הסרטון הבא הוא של השיר The lion sleeps tonight בביצוע כלב והיפופוטם. בהתחלה חשבתי שהוא קצת משעמם אבל אחרי 30 פעם שאמא הראתה לי אני מוכנה להודות שהוא חמוד. אמא הראתה לי גם את הסרטון הזה - שבו חיילים ישראלים עושים חיקוי לסרטון.




עוד סרטון שאני אוהבת זה מכופף הבננות, שהזמן רק עשה לו טוב. מוסיקה טובה, ציורים חמודים ומילים מצחיקות. אמא מנסה להשתמש בשיר בשביל לשכנע אותי לאכול בננה, אבל בננה זה איכס.




חבובות! יש לחבובות ערוץ שלם ביו-טיוב, עם הרבה סרטונים ישנים וחדשים. מנהמנה הוא אחד האוהובים עלי...




אני גם מאוד אוהבת את הסרטון של דוקטור דוליטל, אפילו שהוא בשחור לבן, אבל משום מה הוא לא זמין יותר...

אבל הכי הכי אני אוהבת לראות במחשב את גיל כשאמא מדברת איתו דרך הגוגל צ'אט...

זהו. נראה מתי תהיה הפעם הבאה - אני מאוד עסוקה בימים אלו עם הגן והסבים וכו.

יערה

4 תגובות:

נעמה אמר/ה...

תודה יערה על ההמלצות,
אם כי אני חייבת להגיד שהענין עם הארטישוק היה די מטריד.
אבל כל השאר מאד חמוד. הידד! עלי והצליחי.

אנונימי אמר/ה...

יערה יש לך טעם מצויין.

תמסרי לאמא שלך שנראה לי שספרטה הוא גלגול של מקס, הם בול אותו הדבר גם באופי וגם במראה.

הדס

אנונימי אמר/ה...

פינה חמודה :-)
ננסה חלק מהסירטונים על הדר. בינתיים היא מאוד אוהבת את אליעזר והגזר והאוטו שלנו.
נגה

אנונימי אמר/ה...

תודה!
דודה נגה - אני אשמח ללינק לסרטונים, אמא לא מצאה לי גרסאות נחמדות שלהם...
אני אוהבת גם סרטונים של "אצא לי השוקה", "רד אלינו אוירון" ו"פרפר נחמד", אמא אומרת שהם יותר "לגילי", אבל חיפשתי לפינה את היותר מיוחדים...

יערה

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות