יום שני, 16 באוגוסט 2010

"למה אין" או "הסטארט אפ הבא"

  • בגדים חדשים לתינוקות שאפשר להלביש לקטנים מייד - הם כובסו כבר (באבקה ומרכך לתינוקות), ונארזו בשקית. פלאג אנד פליי.
  • חיסון לטוקסופלזמה ו-cmv. אנשים כבר הלכו על הירח אז כמה מסובך זה לאתר חתול נגוע ולשים לנו טיפת קקי שלו על בסקוויט, או לאכול סושי טיפה מקולקל? כמה מסובך זה לארגן מסיבת ילדים חולי cmv ולחלוק איתם מיץ פטל? הרבה נשים בהריון היו מעדיפות לשלם הון על זה מאשר לבלות 9 חודשים בפאניקה, או חס וחלילה לעבור הפלה, אז קדימה.
  • זה נחמד שיש אזהרת "עלול להכיל בוטנים" על חפיסת בוטנים, ו"לא נוסה על חיות", אבל מה עם תוויות על מזונות שלא מומלצים לנשים בהריון - יש הרבה נשים בהריון שלא יודעות שלא מומלץ להם כרגע חומוס (לדוגמא).
  • כף מדידה של 30 בסימילאק. ובכלל אנשי הסימילאק - תמצאו מקום יעודי לכפית, ולא שהיא תגיע קבורה באבקה. ותעצבו אריזה נורמלית, שמתאימה למאה הנוכחית - תראו לדוגמא את אופטימיל, ממש בא לקנות.

  • עזבו אתכם משירי ערש - למה אין דיסקים עם רעשי רקע כדי שהתינוקי ישן טוב? ואני לא מדברת על רעשי גשם טרופי נעימים או ים רוגע אלא על נעימות "קניון עמוס ביום חמישי עם מבצעים ברמקול", "מסעדה הומה" ו"ואירוע משפחתי גדול" וכו'. לא יודעת איך אצלכם אבל כשאנחנו בבית המתוקה מתעוררת אם נופלת סיכה, אבל כיאוס של חניית מרכז קניות הומה ונהגים עצבניים מרדים אותה יופי.
  • מתקן שמחכה רעש ותנודות של מכונית נוסעת, לאותה מטרה. חבל על הדלק ויותר בטוח.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קולות רקע את יכולה למצוא באינטרנט,עם כל מיני אפקטים,ואם זה לא מספיק ארוך אפשר לנגן ב"לולאה",ואם עדיין לא מספיק מורכב,אפשר לעשות "מיקס".
תוכלי כמו כן להקליט רעש של מכונית ולהשמיע לה בזמן שהיא בטרמפולינה.זה יהיה די דומה.
ואם כל זה, אני חושב שאם תשמיעי לה מוסיקה,זה יעשה את אותו אפקט.משהו כמו "הגן הסודי".לפחות אצלי זה עובד.
אבא

Ayelet אמר/ה...

אנחנו משמיעים מוסיקה! אין כל כך ברירה כי זה מסווה יופי את הקולות של חתולים שמחליטים להתחיל לשחק בלילה, כלבים שנובחים בחוץ ומטוסי סילון שעוברים כל הזמן, ובעיקר את הפתיחה והסגירה של הדלת...

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות