יום שבת, 14 באוגוסט 2010

חוקי מרפי של אימא חדשה

  • תמיד הקטנה תעשה פיפי בין החלפת החיתולים, וקקי אחרי אמבטיה.
  • ברגע שהקטנה נרדמת תמיד יעבור אמבולנס בחוץ אם אתם בעיר, או תתחיל חתונה מזרחית אם אתם במושב. מטוס עם בום על קולי מתאים לשני המקרים.
  • תמיד החיתול יפול עם הקקי כלפי חוץ. על השמלה החדשה.
  • תמיד כשלא תשימי חיתול על הכתף היא תפלוט. וזה תמיד יהיה עם השמלה החדשה, אבל זה לא נורא כי ממילא יש עליה קקי.
  • אחד החתולים תמיד יבקש צומי בקולי קולות ברגע שהקטנה נרדמה. יש להם רדאר מיוחד לצורך העניין. למי שאמר שאסור להעיר כלבים נמים משנתם לא היו כנראה חתולים.
  • שידת ההחתלה בדיוק גבוהה מספיק כדי שהקטנה תבעט לי בציצי, והאמבטיה שלה בדיוק נמוכה מספיק כדי לשבור לי את הגב.
*הרשומה נכתבה בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד, אך מיועדת לגברים ונשים כאחד (חוץ מהקטע על השמלה כמובן).

2 תגובות:

Naama אמר/ה...

נכון.

אגב, אצלנו החוק היה "תמיד יעשה קקי בתוך האמבטיה". בחיי. היתה תקופה כזאת.

חגית אמר/ה...

הו, אני מזדהה מאוד עם הבעיטות בציצי וכאבי הגב באמבטיה, אבל לאחרונה התחלנו לשים אותו במושב הזה של האמבטיה (דפני??), וככה הוא נורא מרוצה, וגם הגב שלי :-))

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות