יום שלישי, 17 באוגוסט 2010

מובייל

קנינו לילדה מובייל. מובייל אימא אווזה עם אווזים קטנים, עם 5 סוגי מוסיקות, עם ובלי קולות רקע, עם או בלי שירה, ואורות מרצדים בשני מקומות. מובייל שעלה 250 ש"ח, והסוללות שלו עולות 100 שח וכמובן נגמרות מהר. הילדה מעדיפה מאוורר.
יש לנו מאוורר תקרה בחדר המחשבים. מאוורר ישן שאפילו לא עובד אבל בכל זאת הילדה נועצת בו עיניים חקרניות. כשמדליקים את האור באמצע היא בכלל מתרשמת. אז לקחנו מקל וסובבנו בעזרתו את הכנפיים ידנית (ציינתי כבר שהמאוורר לא עובד כן?). הילדה הייתה מוקסמת. ישבתי וראיתי פרק שלם של entourage כשיד אחת מסובבת מדי פעם את המאוורר (המקל ממש ארוך), ולפעמים מנדנדת את הטרמפולינה, והקטנה הסתכלה עליו עד שהיפנתה את עצמה לשינה. כולנו מרוצים.




4 תגובות:

Naama אמר/ה...

בגיל מתקדם יותר יש את הלהיטים הידועים "השלט של הטלויזיה", "הטלפון הנייד של אמא" ו"המקלדת של המחשב". שום צעצוע יקר וצבעוני עם אורות וצלילים לא נותן את אותו אפקט.

נלוות לזה כמובן כמה בעיות מזעריות. את השלט של הטלויזיה לא מצאנו אחר כך במשך חודשים. וביום שמצאנו אותו, הקטן שפך עליו מים והשלט שבק חיים לחלוטין. ובמקלדת הוא הצליח למצוא שילוב של מקשים שגורם למסך להפוך את התצוגה ב180 מעלות. בחיי.

Ayelet אמר/ה...

אז יש למה לצפות, אה?
:-)

Unknown אמר/ה...

גם טליה מגיבה בהתרשמות דומה למובייל המושקע של טייני לאב עם השיפועים והמוזיקה המתחלפת ולגוף התאורה של הסלון או של הממ"ד (בעיקר כשהנורות דולקות, אבל לא רק). כנראה שההשקעה היא יותר בשבילנו... :-)

אנונימי אמר/ה...

אצלנו היה גם את הלהיט הבלתי מנוצח של "המשקפיים של אמא". ורצוי את משקפי השמש האופטיות שעלו משו כמו 1500 ש"ח.
גם לנו היה את הקטע עם המסך ב-180 מעלות, אין לי מושג ירוק עד היום איך הוא עשה את זה.
הדס

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות