יום חמישי, 19 באוגוסט 2010

לילה טוב

גיבשתי לי נוהל השכבה ליערה. היא עדיין לא נרדמת לבד במיטה לצערי (נאלץ לעבוד על זה בהמשך, אני יודעת) אלא על הציצי (כל הזמן אם היו נותנים לה), על הידיים (לפעמים), בטרמפולינה עם או בלי המאוורר (נדיר), או אחרי בקבוק עם חיוך (הכי כיף), אז צריך להעביר אותה לעריסה לשנת הלילה, מבלי שתתעורר.
אני רושמת פה את הנוהל שגיבשתי, כל שלב נעשה בצורה מסויימת, לאחר הרבה נסוי וטעייה - ובד"כ באיטיות ותוך נענוע. בסוגריים אחוזי ההתעוררות שלה בכל שלב, אם כי בתנאים הנכונים היא כן תחזור לישון לפעמים.

שלב א' - טרום חדר שינה
להרים אותה בעדינות (40%), ללכת איתה לעבר חדר השינה, לגרש ו/או להשתיק את החתול הנודניק התורן שבא לשאול בקולי קולות מה נשמע (בד"כ הלנה) (50%), לפתוח את הדלת של חדר השינה (20%).

שלב ב' - חדר השינה, עד המוסיקה
להכנס ולסגור את הדלת תוך מניעת כניסת החתול התורן (בד"כ הלנה) או גירושו אם התמרון לא הצליח (40%), לשים אותה בעריסה (60%), להשאיר קצת את היד עליה, להסיר את היד (40%) ולכסות אותה (30%). לגשת למחשב הנייד, להנמיך ווליום, לחפש ולשים רשימת השמעה "יערה" - רשימת שירים שנבחרו בקפידה לצורך העניין, ולהגביד הרבה את הווליום בהדרגה.

שלב ג' - חדר השינה, עם מוסיקה
מעכשיו כל הרעשים בתוך ומחוץ לחדר מוסווים ואחוזי ההצלחה גדלים בצורה משמעותית. בכל זאת כדאי לשמור על שקט כמה שאפשר. לקחת את האנג'ל קר, לכסות אותו ביד כדי שלא ירעיש עם צפצוף ההפעלה שלו (נו באמת - לא יכולתם לחשוב על הפעלה שקטה?) (5%), להפעיל ולהחזיר אותו לשידה. להפעיל מזגן ולקוות שהצפצוף שלו לא יעיר את הקטנה (10%).
לחכות ליד הדלת לקטע שיר רועש יחסית, לפתוח את הדלת (5%), למנוע מהחתול להכנס (תנחשו מי) ולנשום עמוק.

עכשיו יש את מבחן 10 הדקות - אם היא לא מתעוררת תוך זמן זה, אלוהים יודע ממה (30%), היא כנראה תישן לפחות שעה.
הייתי שמה תמונה שלה ישנה בעריסה אבל הקליק של המצלמה מעיר אותה...

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי ועל הבלוג

התחלתי עם הבלוג כשרציתי לתעד רגשות ומחשבות בהריון. מהר מאוד בצורה טבעית נוספו שאר תחומי העניין שלי. חוץ מזה אני בת 42, חיה עם בעל, ילדה ו-3 חתולים במושב בשפלה. חובבת טלויזיה (רק סדרות טובות), פנטסיה ומד"ב, אוכל ועוד.

קוראים

מוסיקה I טלויזיה I ספרים I הורות I תובנות